اولین نشانه های اختلال عملکرد کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اختلال عملکرد کلیه یک بیماری است که در آن عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد است. در مراحل اولیه، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه نمی تواند با مشکلات کلیوی به علت علائم درک. آشنایی با برخی از نشانه های اولیه از نارسایی کلیه؟

تشخیص زودهنگام می تواند بیماران باعث کنترل مشکل کلیه به موقع خود، برای به دست آوردن یک نمای کلی از علائم تنها برای تشخیص نقص کلیه فورا مفید است. در زیر برخی از نشانه های اولیه مشکل کلیه است. سعی کنید برای پیدا کردن اگر شما یک یا بیشتر از علائم زیر ذکر شده است.

ادرار 1. کف آلود

وقتی فیلتراسیون گلومرولی سیستم، آلبومین و یا پروتئین از بین می رود آن را به ادرار نشت. اگر فوم در ادرار کوچک و آخرین است برای مدت طولانی است بیشتر احتمال دارد به پروتئینوری. برای پاسخ دقیق، مردم به آزمایش ادرار پیشنهاد شده است.

2. قرمز، کک و یا ادرار قهوه ای

تغییر رنگ ادرار ادرار خون ناشی از سلول های قرمز خون در ادرار نشان می دهد. عفونت های دستگاه ادراری، سنگ کلیه، کیست های کلیوی و یا فیلتر کلیه معلول دلایل رایج برای خون ادرار می باشد.

3. تورم صورت، پاها، پاها، مچ پا، و غیره

بیماران با نقص عملکرد کلیوی ممکن است قادر به تولید ادرار به طور معمول. در این زمان، مایع اضافی تجمع در بدن، باعث التهاب و یا ادم به راحتی. با پیشرفت اختلال عملکرد کلیوی، تورم و حتی ممکن است باعث تنگی نفس و ادم ریوی.

4. احساس خستگی به آسانی

نقص در عملکرد کلیه ها قادر به تحریک بدن برای تولید سلول های قرمز خون به اندازه کافی و تمیز کردن خون به طور معمول. بنابراین، کم خونی کلیوی به آسانی رخ می دهد، و آسان به خستگی یا خستگی تنها یک سیگنال از این مشکل است.

علاوه بر این، بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی ممکن است از برخی از علائم دیگر مانند اختلال خواب، از دست دادن اشتها و گرفتگی عضلات رنج می برند. اگر شما هر یک از این علائم، GP خود و یا دکتر آنلاین بگویید فورا برای برخی از پیشنهادات مفید باشد.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1923.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، مزمن علائم نارسایی کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: